Klantenservice
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Heeft u een vraag over onze website, onze service of over één van onze producten? Wij zijn u graag van dienst.
U kunt ons een e-mail sturen. We sturen u zo snel mogelijk een antwoord terug.
Ons e-mailadres is info@bouwprofcenter.nl
Wilt u iemand spreken, dan zijn we uiteraard ook telefonisch te bereiken.
Ons telefoonnummer is 085 0606 750
Bezorgen
Bestel- en bezorgwijzen
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, bieden wij u verschillende bestel- en bezorgwijzen aan. Zo is er altijd één die bij u past! U kunt zelf aangeven wat u wenst:
- Uw bestelling wordt bij u thuisbezorgd.
- U laat uw bestelling afleveren op een ander adres.
- U haalt de bestelling op bij ons in Ede.
Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?
Een betrouwbare en snelle verzending van uw pakket vinden wij ontzettend belangrijk. Precies om die reden verzenden wij uw pakket met onze eigen koerier. Deze verzendmaatschappij heeft een gesloten netwerk met eigen, zelfopgeleide chauffeurs. Een betrouwbare keten die uw pakket snel en efficiënt afleveren door heel Nederland.
Bij producten die op kleur gemengd moeten worden of niet op voorraad zijn kan het iets langer duren. Als u twijfelt en graag wilt weten wat de levertijd van een product is, kunt u gerust bellen.
*Wij verzenden ook naar België. Hiervoor geldt dat u geen verzendkosten betaalt wanneer u een bestelling plaatst van €100,00 of meer.
Retourneren
Indien u niet tevreden bent over uw bestelling, kunt u deze retourneren binnen 14 dagen mits ongebruikt, onbeschadigd, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en in de originele verpakking. Speciaal voor u op kleur gemaakte producten kunnen we niet retour nemen.
Indien wij producten beschadigd retour ontvangen, zullen wij contact met u opnemen omdat wij in dit geval niet het gehele orderbedrag kunnen crediteren.
Zodra de producten in juiste staat ontvangen zijn storten wij het bedrag incl. de eventueel door u betaalde verzendkosten uiterlijk binnen 14 dagen terug op uw rekening. Het bedrag wordt via dezelfde betaalmethode aan u teruggestort als u deze aan ons heeft voldaan.
De retourzending valt onder de verantwoordelijkheid van de koper, deze kosten kunnen wij dan ook niet vergoeden.
Hoe stuur ik mijn product retour?
Om uw product retour te zenden verzoeken wij u de volgende stappen te ondernemen volgens ons retourbeleid.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@bouwprofcenter.nl.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling
bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/